mandag 28. november 2011

Hallo jordboere.

Blogg. Her kan jeg legge det jeg har på hjerte, dele min verden med dere og kose meg ihjel. Mange rynka på nesa når de fikk høre bloggnavnet, kakediktator. Det er egentlig bare et annet ord for "jeg liker kake", diktator er bare et heftig ord bakom. Ånei, jeg vil ikke bli noen diktator. Dette er og forblir ikke en rosablogg. Jeg er alt annet enn en rosablogger, og jeg hater alt som er av sminke og hverdagslige klær. Jeg leser heller ingen typiske moteblogger uten om bekjente, men det er bare fordi jeg er et pussig menneske.
Digger foressten kort hår, og er litt med på den "Mann-deg-opp"-saken, altså at kvinner skal manne seg litt mer opp. Ellers eier jeg stortsett et blondt hode, en selvironisk og sarkastisk sjel, rundt ørene svimrer sanger fra paramore og one direction. Liker å lage videoer når jeg skjeder meg.

Utenom det syter jeg litt for mye.

Ingen kommentarer: