onsdag 30. november 2011

Viste dere ...

- at jeg er litt mørkredd?
- at jeg skulle ønske jeg hadde brunt langt hår?
- at jeg var forelsket i strikkagensere?
- at jeg liker fine bilder, men hater å fotografere selv?
- at jeg egentlig ikke liker kake så godt, jeg foretrekker heller smågodt.
- at jeg har blitt dritstor fan av boybandgruppa One Direction, men er dritflau over det i utgangspunktet?
- at jeg vil være flink til å tegne, men mangler den selve skills-en som du utelukkende må ha?
- at jeg ikke leser moteblogger, bortsettfra Danby Choi? (men det kan egentlig ikke bli kalt for en moteblogg)
- at jeg har hatt blogg i fem år?
- at jeg er en sikkelig stor godtermoms, jeg kan seriøst leve på godteri og popcorn?
- at jeg, på min atten årsbursdag, skal tatovere en engel på skuldra mi som hver dag skal minne meg på hvorfor jeg er her og et jeg er unik?
- at jeg er født fire månender fortidelig og var opptil flere ganger nær ved å dø? (grunnen til engelen b.t.w)
- at norsk læreren og engelsk læreren tviler på at jeg i det hele tatt har lærevansker?
- at jeg elsker sarkasme og selvironi.
- at jeg vil aldri, aldri, aldri bli en rosablogger (legge ut outfits, sminke) men har av og til tenkt å legge ut noen innkjøp om det er noe dritkult.

LOVEYAHHHH!

Ingen kommentarer: